ОПЛАТА
Інтернет-магазин автоаксесуарів, інструменту та обладнання для СТО Vitol.com.ua приймає оплату за товари декількома способами, зазначеними нижче.
Готівкою
Оплата готівкою при отриманні товару можлива в магазині VITOL за адресою м Одеса, вул. Дальницька 43/15. На підтвердження оплати ми надаємо вам товарний чек.
Оплата замовлення готівкою при отриманні (від 200 грн.)
Ви можете оплатити замовлення при отриманні (післяплатою) при виборі способів доставки:
- доставка кур'єром;
- доставка до відділення перевізника.
Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарному чеку. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджує факт перевірки посилки на відповідність ваше замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазин і компанії перевізнику.
ДОСТАВКА
До відділення перевізника
Терміни доставки до відділення перевізника 1-3 дні.
Вартість доставки товару перевізником оплачує клієнт.
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером декларації.
Дізнатися точну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті перевізника.
Адресна доставка по Одесі (узгоджується з сервісним центром окремо)
Вартість доставки оплачується одержувачем відповідно до тарифів кур'єрської служби доставки.
При наявності товару на складі і оформленні замовлення до 16:00 доставка відбувається в день оформлення замовлення, крім суботи та неділі. Якщо замовлення оформлене після 16:00, доставка кур'єром здійснюється на наступний день.
Якщо замовлення оформлене в суботу або неділю, доставка проводиться в понеділок.
Після оформлення замовлення на сайті з вами зв'яжеться менеджер для уточнення всіх деталей по замовленню і передасть товар на доставку. Перед оплатою кур'єру перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком.
Звертаємо вашу увагу, що отримуючи посилку у кур'єра і підписуючи акт прийому-передачі, ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність вашому замовленню, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.
У відділеннях Нової пошти є можливість оформити посилку в кредит.
З її умовами можна ознайомитись за посиланням: NovaPay
Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні посилки вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні служби доставки в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.), необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена або на товарі виявлені механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від посилки або пред'явити претензії службі доставки. Служба доставки відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.
Приблизну вартість доставки товару ви можете дізнатися у нашого менеджера при оформленні замовлення.
СЕРВІС І ГАРАНТІЯ
Для всіх клієнтів компанії, в тому числі інтернет-магазинів: Vitol.com.ua, діє єдиний сервісний центр.
Наш інженер оперативно відповість на питання, пов'язані з обслуговуванням або ремонтом придбаного вами товару.
Звертатися можна за телефонами:
(093) 114 02 15
Або по електронній пошті service@vitol.com.ua
Режим роботи сервісного центру:
Понеділок - п'ятниця: з 09:00 до 18.00
Субота: вихідний.
Неділя: вихідний.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування:
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить документ, що підтверджує оплату/отримання товару.
Гарантійне обслуговування товарів і терміни надання гарантії здійснюються згідно з чинним законодавством України.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, впливу рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Гарантійні зобов'язання анулюються у разі:
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо вам гроші.
При відправці товару в сервісний центр в упаковку вкладіть: копію чека або декларацію, отриману у перевізника.
Вартість доставки товару до сервісного центру і назад покупцеві здійснюється за рахунок покупця.
УВАГА!
Після відправки товару обов'язково зателефонуйте за номером: +38 (048) 799 99 22 або +38 (093) 114 02 15 та повідомте номер декларації.
Після отримання товару інженер сервісного центру зробить експертну перевірку товару і зателефонуйте за вказаним вами номером телефону. Інженер сервісу повідомить вам про можливі терміни ремонту.
ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ТОВАРУ
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
На обмін приймається товар при дотриманні наступних умов:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання;
- збережені ярлики і заводське маркування;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
У разі відправлення товару вкладіть в упаковку копію чека або декларацію, отриману у перевізника.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:
- Придбати будь-який інший товар з наявних.
- Здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
- Провести повернення грошей в розмірі вартості купленого товару.
ВІДПРАВКА ТОВАРУ В СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Для ремонту, повернення або обміну необхідно вислати товар поштовим перевізником:
Нова Пошта
м Одеса, Відділення: №3
Одержувач: ТОВ «Вітол»
Телефон одержувача: (093) 114 02 15
УВАГА!
Вартість доставки товару до сервісного центру і назад покупцеві здійснюється за рахунок покупця.
Шановні клієнти! У разі відправлення товару одним із зазначених вище перевізників вказуйте тільки номер складу перевізника.
Перед відправкою товару в сервісний центр іншим перевізником узгодьте деталі доставки з сервісною службою.